pátek 19. února 2010

Telefonování v masopustu

Taková zvláštní asociace. Volali mi včera ze Španělska a telefon mi začal blikat, že potřebuje dobít a to rychle, jinak že můžu přijít o důležitá data. Musel jsem se vrátit do práce, telefon napojit na dobíječku a vše se podařilo zachránit. A ta asociace? Je to vzpomínka na pana Baťu. Telefonoval mi kdysi, mluvili jsme asi hodinu, až se mi vybil mobil. Kdykoliv mi pak volal znovu, vždy se ptal, jestli mám dobrou „batérku“. Nemyslel to nikdy jako výčitku, bylo to konversační klišé, které mne nutilo vymýšlet si nové a nové odpovědi.

Pan Baťa už rok a půl nevolal… Taky akumulátory se od té doby zlepšily, ale člověk musí na telefon pořád myslet. Na setkání s panem Baťou se nedá zapomenout. Tak mne napadá, v tomto masopustním období, až nám jednou dojdou naše životní baterie, upozorní nás někdo?

Psáno pro MF Dnes

Žádné komentáře: